13 September 2016

Maafkan daku

Mengapaaa terjadi disaat aku benar-benar ikhlas mencintaimu
Mengapa terjadi disaat aku mulai rasa mencintai dan dicintai
Mengapaaa terjadi disaat aku mulai jujur
Sungguh tidak ku mengerti

Sungguh kau tahu aku amat mencintai diri mu,
Sungguh aku menyayangi diri mu
Tulus lahir dari jiwaaa

Engkau yg aku sanyangi,
Kau yang aku cintai,,
Dengarlah luahan ku,
Fahami lah isi hatiku

Untuk melepaskan mu
Bukan mudah bagi ku,
Untuk aku melaluinyaaaa
Ats semua penggorbanan mu terhadap diri ku..
Tidak pernah aku merasai saat begini,
Aku insan yang tak punya apaa,,
Hanya doa mengiringii bersma mu itu yg aku janjikan disaat kitaaa dh berjanji untuk hidup bersmaaa..

Berjuta kenangan terciptaa antara kita,
Bagaimanaa nak ku hapuskn semuanyaa
Sungguh aku tidak mampu..
Aku lemah dgn cintaaa...
Cinta juga bahagiaaa tapi dalam bahagia ada derita yang terselitttt...

Maafkan daku cinta kita jadi begini
Maafkan daku kerna ku mungkir bahagiaaa,
Rela ku menunggu mu walau beribu tahun lagi,tapi aku tak pasti kaki ku akan bertahan untuk berjalan
Biarpun rebah aku tetap akan berjalan biarpun sakitttt dan tak mungkin kau akan toleh untuk melihat ku lagi..

Sampai masanyaaa dhn tibaaa
Ku relakan juaa pemergian mu.
Ku relakn kau bahagiaa bersma dia
Ku rela lepaskn tangan mu untuk kau dgn diaa
Wlaaupun hati aku tak mampu namun aku terpaksaa untuk aku lepaskn semuanyaaa
Mungkin pada saat itu aku hanya mampu berdoaa semoga kau bahagiaa bersama insan yang tulus mencintai kau menyayangi kau dan sanggup korbankn segalanyaa demi kau..
Maaf bukan aku
Maaf ku mungkir bahagiaaa
Maafkan kesalahan ku
Aku doa kau bahagia tnpa ku
Selamanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan