24 Jun 2013

hilangkan jerawat di muka ku..


selamat tengah hari dah lunch ke???
nor dah makan dah tadi pagi..hihihi.
so ary nie nak update pasal hilangkan jerawat dimuka ku..
OMG..OMG raya dah nak dekat tapi parut jerawat banyk sgt
dengan bijik2 alerjic lagi
soo jiran cadangkan untuk buat guna kulit kayu manis..
alang2 tu  buat lah petua untuk kawan2 aku di blog..
aku dah pakai 3 hari 
mak aku ckp lah muka aku nampak ok..
sebelum dulu
soo aku nak pakai sampai hilang parut sebelum raya nie...

sebelum..
selepas 3 hari
nie masa duk bubuh..
mmg pedih sangt tapi lepas ja cuci mmg terbaik.
so meh la ikut petua org lama2

petua hilangkan parut jerawat
amik kulit kayu manis kikis dipungkoq lesung batu dengan sedikit air..
bila dah tenyeh2 dia kan jadi pekat..
terus sapu kat muka..mula2 mmg pedih sikit tapi mmg bagus untuk kulit resdung pown  mau..
meh la cuba...
ampa boleh jugak campoq dengan madu dibuat masker
ataupown dengan bedak sejuk
nak biaq semalaman pown x pa..
selamat mencuba
meh tengok video petuaku,
selamat mencuba

Tiada ulasan:

Catat Ulasan