26 Jun 2013

pulang ke desa



selamat pagi semua ^^V
opsss terlupa lah dah tengah hari..
hari ni dah hari rabu kan...kejap je rasanya..
pejam celik bulan sya'aban menyusur ramadhan kembali lebih kurang 2 minggu lagi..
memandangkan ramadhan menyusur... aku dengan mak aku pulang kedesa..
haaa rumah spe tue??nak tahu.??
rumah ibu saudara(kakak mak aku)..
aku dah x dak tok gan tokwan lagi :'( sedih kan..
dari kecik tak penah rasa hidup ada tok gan tokwan..
yang aku taw rumah mak sedara aku nie lah tempat kami..
pegi ke sana lah tak jauh pown..
tau x jalan permatang tok gelam..
kampung permatang panjang sebelah kampung permatang binjal..
haa tau kan..
kat situ lah..
bangun ja pagi2 mood ada pakai baju pink..
then makeup sampai sejam..hahaha kecian kat mak aku jemu dah tunggu aku kan..
nak pakai lens lagi..hahaaha makan dulu dirumah..
meh la tgk cara aku makeup...
aku kan mata sepet...aku overkan eyeliner..
buat style korea..ceeewahhh ahhahaha




haa dah tgk kan..
lens warna purple lagi yuu...
hehehe mulut pakai lips tint yang aku tunjukkan tutorial ary tu..ingt kan hehehe
lepas ja makeup terus pegi tunggu bus..
bus rapit pilihan aku.
cm tu lah org yang x ada moto cm aku nie..
dah sampai sana cm biasa lah..sembang2...
pastu duk lama sikit mak aku gan mak jang aku p amik inai..
bnyk plak tue.
tekejut aku
nie mak aku...tengah perisi inai..
bnyak kan...
lepas tu aku mcm biasa lah lappy lah pilihan aku..
aku nampak mak aku giling inai..
rasa tertarik pulak...
aku pown p ushar2
lpas tue mak aku suruh aku belajar giling inai..
tapi aku x sepandai mak n mak jang aku..
nak tgk video???haaa nanti aku upload and update
jangan risau...
lepas je giling terus pakai..
soo heppy lah balik kampung..
my sepupu perbaiki set mini home theater...
benda dah lama masa aku kecik lagi abah aku beli tapi dah lama x guna..
tgk2 boleh..so best lah
ary2 pasang radio..hahaha mcm cewwi plak kan..
tapi x kisah la..
 aku p sana hari isnin..
hari selasa tak dpaat nak update status sebab bz sgt2
abah aku plak amik laptop..
hohoho dah tengah hari kan..
jum lunch.
hehehe
jum3...
asalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan