2 Julai 2013

cara nak melepa aising diatas kek

Asalamualaikum..
good morning alls...
dah sarapan ke nie?????haaaaaa!! ape??? belomm??
tunggu apa lagi...pegi la sarapan tue dulu..mandi2 dulu pastu baru lah layan fb n blogger nie..
cek ni semua dah buat..sarapan pown dah,mandi dah..noww sekarang layan fb  blogger...
meh la pakat add my fb ni....myfacebook
dah add???sooo 
ary nie aku nak tunjukkan kat korang semua..
cara nak melepa aising diatas kek
ary tu kan aku dah janji..
ok nanti aku akan ajar mcm mana nak buat bunga,broder kek okeyyy...
soo skang tgk lah dulu video nie
kalu ampa tanya susah ka x?
aku akan jawab mmg susah..
tapi kalu ada usaha mesti benda jadi senang kan..
tu lah org tua2 ckp
usaha tangga kejayaan..
sorry lah dalam video nie aku nampak kurang sopan sbb berseluar pendek..
tapi aku dah selesa cm tue..
soo aku x perlukan komen yang negatif..
yang pentinng cra nak melepa tue...
kan2...

sooooo meh belajaq sama2
okeyy
selamat berjaya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan